Mie

2007-04-16
23:01:23

som en måndag...
vaknade på en soffa in a pyjamas men med en tv på...matlagningsprogram...fisklampan tänd...o datorn på ! hmm verkar som om ja somnat  utan att vilja de...men inte e ju för oklok o oansvarig för de...nej nej klockan hade ställts !

till ett jobb...konstigt men ingen riktigt go jobbfeeling idag heller...men som alltid efter ett tag e ja igång o livet lekte...nya praosar...arbetskollega lindas sista måndag...o vi allmänt jobbar på effektivt ! klockan blir 13 o johanna stämplar in...vi glider mest städar en del...klockan rullar på o ja slutar...o in kommer kamrat louise...nemen vikket sammanträffande ! vi tar en swing i city...de vankas resa för henne så badkläder skulle inhandlas...mina fishes skulle få ny sand ! vi möter upp louise mamma o hänger me henne en stund...

eftersom jobbet e min grej så ska ja ju självklart inom där innan hemfärd...för där ligger ju min jacka o mina fralls o ligger...johanna får en kund me tårtbeställningen av kundkategorin "inge glädde o ingen söta" yes den kundkategorin e lite jobbigare !...ja glider hem fixtrixar oss min 3 inneboende o jissus va snyggt de e...ja e mäkta nöjd ! verkligen uber snyggt...men den nya sanden :)

ingen biffträning today heller...men en långpromenix som heter duga...ut till louise...ja agerar förhörare...så nu kan ja lite om judendomen som om ja precis slutat skolan...sabbat o allt va judendomen innebär...kristendom o svenska c tal ! louise va en duktigt påläst elev me de mesta ! ja träffar en av mina favvokatter o tvingar henne o va jämte mej...dax o glida hem i ett nattligare kristianstad...de e spännande men med telefonen i handen som den extra trygghet den e !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: