Mie

2007-04-25
20:55:33

tisdag...som om ja e klantigast på länge...
börjar på ett jobb 4.45...trött som få ! men livet rullar på o jobbet lixom går bra o stressen e mindre...eller bra o bra...tills jag ska springa iväg o lämna en smörgåstårta som e beställd...tänkte göra de lite snabbt o enkelt innan lunchrusningen startade...så va gör ja ?! jo hämtar mina skor o tar en jacka som kläder på mej...tar smörgåstårtan...kommer fram till dörren...där jag på nått sett trampar fel o snubblar...yes gissa om ?! smörgåstårtan åker i marken o hela dekorationen blir till sopor...h-lvete ! jag hatade mej själv...de e förbjudet o snubbla när man bär smörgåstårta...men va gör man inte...går in o dekorerar om den ! de funkar men ja tänker inte leverera den en gång till !

 -men marie ja sa ju att du va trött !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: