Mie

2007-04-22
19:39:19

yesterday ! ändrade plans...
...working såklart i lördas...tokmycke o göra ! men vi jobbade på som aldrig förr...vår nya kollega e toppen ! jag utbildar i pajgörning...bella o therese e mina elever...o eftersom louise vinner över mej på allt...o då inkluderas skinktävlingen...7 sekunder verkligen 7 sekunder...ja måste helt enkelt bli bättre...men i alla fall den tävlingsmänniska ja e så måste ja ju bara annordna en ny tävling allt för att ha en chans att stolta me en vinst...den nya tävlingen...vi kallar den äggtävling ! går ut på o knäcka äggen fortast...o tro de eller ej men jag toppar totalt o e stoltare än alla tuppar ! ja vinner :) de e inte varje da o dessutom över båda dansgenierna ! pajerna blir dessutom helt underbara ! ibland e min förmåga o jobba lite mer så de va jobb till 16 !

sen efter utstämpling o grejer ringer allas vår vän louise...hon hade skadat sej i värsta jobbiga knäet...lät läskigt o vi tycker allmänt synd om henne massor...kvällens plans ändras...laserdome skjuter vi en annan kväll istället...ja o emms promenixar hem till johanna...vi möter famlijen o hälsas allmänt välkomna ! vi drar till vå favvo affär maxi ! handlar lite käk till kvällen...o de händer stordåd ! emma tar sitt kliv in i vuxenvärlden...grattis o åter grattis ett ica-kort i din hand...visserligen i papper men de e en oerhört bra början ! vi glider hem till mitt place cooking lite food...o allmänt undrar hur de går för vår vän på sjukan...

efter käk o annat då dax för en kvällslig promenix ingen sån skräckis utan bara en allmän...ut o vidga vyerna i kristianstad...kan ju aldrig bli fel...o johanna e ju bara för rolig hon...de låter i buskarna precis som om de vore ett djur där...johannas reaktion roligare än aldrig förr...först skrik...sen ett skutt bak...o så springande framåt ! roligast verkligen...de va ju bara en liten kotte där...en igelkotte...min kamera i hos louise...o ja allmänt saknar den...så fram me mobilen o denns fotografiska kamera....de blir kottebilder...vi glider hem till mitt place...kollar in "som man bäddar..." o läs o hör o häpna mina ögon va i ett öppet tillstånd hela hela filmen...mäkta imponerad ! kvällen va uber najs...men såklart saknade vi ju louise o therese !

johanna glider hem...emma intar sängen o ja soffan...vi somnar till en fest i huset !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: