Mie

2007-08-27
12:18:41

de va fredag o de va fest !
om de va o inte nog me att de va fest de va värsta bästa överaskningen för weber...de va massage de va kurbad ja de va på hälsa o helhet de där...o en mycke noggrann planerad dag va planerad...louise is the fixer ! o ja blev indragen på ett chaffis vis...o de e ja inte negativ emot...ja menar ja ha ju körkort o ja kör ju gärna lite bil ! eftersom jag inte kan få in all information får ja en mycke detaljerad körschema lapp...om de va behövligt den låg mej nära om hjärtat elle vi kanske ska va mer bokstavliga den låg i alla fall i fickan som jag kunde ta upp o titta på när ja kände att de behövdes...efter chaffistjänst väntade de fest i louise place o om de va trevligt :) de va vattenfall på hög nivå ! o ja o kusinen va ju mest stjärnor i de spelet ! de va dax för stanfärd o grymt bra så hamnar man alltid i nån bil...vi platsar i city o ja ha min bekanta rygga me mej...ja vet inte riktigt men ja tror jag tappade ett par saker på vägen...ännu en svart kofta...frågan e om ja bör köpa upp mej ett lager på hm för de verkar ju gå åt sånna för mej de e ju den andra i raden...mitt skärp e totalt i bortsvängen oxå hmm...men men de löser sej så e de ju bara ! de  va lite utgång på banken o de e vi ju defenetivt inte negativa emot även fast vår visit va kortvarig...ett besök inom hmm hessle heter de blev de oxå ! joda så att kvällen va najs ! o vi slaggade hem i mitt place...¨

bilder togs de till 1000 kommer en uppdaterad bilddagbok inom kort !

tack för kvällen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: