Mie

2007-08-22
23:50:12

något ja snodde på ren svenska innan jag behövde sova !
e en lista mest för att ja inte e sovtrött ! tidsfördriv e ett annat bra ord i sammanhanget...

Vad heter du: Mie de borde dom flesta veta i de här tillfället...
Var bor du: i ett gammalt psyke...man kan säg kristianstad om man ska va orginell...
Trivs du där: yepp visst gör ja de :)
Brukar du läsa horoskop:  hmm nej...inte ens tidningen läser jag !
Har du körkort: yepp o snart firar jag o körkortet 2 år !
Favoritdjur: hmm...jag tycker om claes-junior nummer 2 o lill-uno...
Festar du mycket:  nej de vill jag inte påstå...fredag, lördag ibland när de mest faller in i en naturlig klang !
Sprit, cider, vin eller öl:  cider om ja väljer cider ja tack ! backardi melon e fina grejer !
Brukar du bli för full: ja e kanske inte rätt person o svara på denna frågan men sådär lagom bra brukar de bli kanske nån droppe för mycke ibland men då hänvisar jag bara till dagens visdomsord i inlägget innan...
Antal kuddar i sängen:  7 st tror jag...ja e negativ mot nackspärr jag...
Äger du ett busskort: nej jag gjorde de förr när jag va en resande elev men nu när man e vuxen e man utan !
Vad åt du till frukost: frukost e inte riktigt min grej,,,
Nästa mål i ditt liv: att komma på vad de ska bli av mej...jag kan ju inte va människan som alla känner igen från fantasi hela livet...jag vill bli något...öppen för förslag !
Hur svarar du i mobilen: på jobbet...välkommen till conditori fantasi de e marie...oerhört formellt...i andra sammanhang för okända...hej det är marie...i annat fall för kända...tja ! hallo ! tjena ! hej !
Antal timmar sömn inatt: ja ska va på plats på jobbet om 6 timmar så 5 timmar kan vi nog räkna me...

Sov du ensam: jaha ni menar förra natten...då blev de nog lagom bra timmar o då sov ju både emma o louise här !

Din hobby: ja önskar att de skulle stå träning men de gör de inte...hobby e fest o friends :)

Vad är det för veckodag: onsdag även fast de inte känns så !

Vad åt du senast: toast me pesto o kalkon...joda så att ja vidgar vyerna de tackar vi louise för :)

Vem fick du sms av senast: simon
Vem ringde dig senast: louise

Godaste ölen du druckit: ja tycker öl e sådär men coronne me lime funkade faktiskt

Vilka hårfärger har du haft: orginell o nu me ljusa slingor

Vad såg du senast på TV: hmm lite fotboll till o från inget av intresse

Vad läser du för bok just nu: egentligen ingen...men har börjat på...mamma snälla sluta drick !

Längd: 160 cm som sagt växt upptäckten gjordes oss farbror blå !

Skostorlek: 36/37 man e ju varierande

Hårfärg: hmm mörk me blonda slingor

Är du kär i någon: de vet i tusan de

Vad gör du om ett år: de skulle ja gärna vetat !
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej inte för tillfället ja gillar mitt place

Dricker du: inte just nu men ett glas flädersaft ska nog intas före läggdax !

Vilken parfym använder du: de e olika nått som luktar skapligt !

Vilka skor använder du: mest mina globe...annars cruxen de e på jobbet de...

Dagens klädsel: baggy-shorts me ett randigt linne...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: