Mie

2007-08-14
20:58:29

tisdag ?! va !!
tisdag idag o så e de onsdag imon...tusan de går så fort o snart e sommarschemat slut o in i ett glidarschema ! ja e inte negativ till de nya schemat...men så kommer de bli så glidit...ja gillar inte de...så ja funderade på o skaffa mej nått extra så man e igång hela tiden...men hmm..."jag har nån form av chefsposition o söker extrajobb för att ja inte gillar o va ledig..." hmm nja ! va ledig 3 dagar i rad...de vet ja inte riktigt hur de ska gå,,,de kommer krypa i hela mej...men en kurs på högskolan kanske skulle kunna fylla ut mej i aktivitet !

idag ha jobbet vatt i en svacka till o från men de ha vatt gött o ja ha glidit i bageriet hela eftermiddan...de e ju inte så att man lider av alla dessa glidmöjligheter ! efter work beger ja o louise oss ut i city för o leta nya jobbtröjor för nu e de bestämt vi ska ha namn som vuxna människor på våra tröjor..egentligen vill ja ju inte att människor som frukostbuffèmannen ska veta mitt namn men de vet han ju redan så nu e ja inte negativ till tryck :)

jag tog mej en ensam kvällspromenix...ja hittade en skylt me lägsta punkten...så självklar följer ja den utan att veta var ja hamnar elle hur ja hittar hem...förbi statiol o alla läskiga lastbilar in i en skog o så va de där i en dunge...där va ja mitt i sveriges lägsta punkt en tisdag som denna...o eftersom o backa samma väg tillbaka bara e drygt så ja tar till vänster o chansar på att skogen leder ut på en väg...helt plötsligt invaderar myggorna mej mitt i ingenstans...men ja hamnar på en väg o ser sjukan sådär ja då va man på säker mark igen... 

förresten bilddagboken e uppdaterade så de e bara o ta sej en kik !



Kommentar:

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-11-30 @ 16:58:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: