Mie

2007-08-20
15:10:26

verkligen i brist på annat i väntan på en mamma !
1. Vem är du? mie de e ja de !
2. Ålder: 20 som vilken vixen som helst
3. Personlighet: helt personligt från min sida 
4. E-post: den töntigaste adressen borde bytas ut
5. Stjärntecken: väduren man e ju född på 24an
6. Jag kommer från: början från mina päronen slussades ut i karlskrona...hamnade efter nån dag i karlshamn o sen tog de 19 år innan jag rörde på mej till kristianstad...
7. Jag bor: skåne närmre bestämta kristianstad...psyket ni vet !
8. Vad gör du nu? tidsfördriv o lyssnar på winnerbäck
9. Civilstatus: nånstans mittemellan
10. Spel: twister bäst på fest !
11. Djur jag är lik: homo sapien
12. Lyckonummer? 2 frågan e om de e lycka elle nått ja bara fått för mej ?!
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? överlag kan man inte svara de beror ju på...
hopp i frågorna för 2 frågor om egenskaper strök ja !
16. Husdjur: claes-junior nummer 2 o lill-uno
17. Familj: en mamma...en pappa...två bröder...tre syskonbarn...
18. Kroppsdel du har mest nytta av: ögonen för de e ju väldigt viktigt att kunna se
19. Kroppsdel du tycker bäst om: de kanske e ögonen nått användbart
20. Jag sover: lite när man ska o mycke när man inte ska
21. Bläck eller blyerts? bläck...blyerts e småskolan
22. Tror du på något? yes...jag tror att allt som händer har en mening !
23. Frisyr: nått som inte tar för lång tid
24. Hårfärg: mörkt i grund o botten me ljusa slingor
25. Ögonfärg: blåa
26. Längd: 160 cm jag hade ju växt de märkte ja när ja va på polisen så nu e man värsta lång !
27. Vikt: förhoppningsvis på strecket under...
28. Skostorlek: 36/37 man e ju ganska varierande
29. Gillar: friendsen både här o där ! syskonbarnen som e där...
30. Ogillar: när man inte kan va på 2 ställen samtidigt
31. Favoritmat: tacos...mackor e en höjdare !
32. Favoritglass: nått me choklad
33. Favoritdessert: nja dessert e sådär
34. Favoritpizza: fungi med burk champinjoner men de där me pizza e flåt !
35. Favoritdryck: borde skriva vatten för de e nyttigt...men ja vill inte ljuga...så till vardags päronsoda...till fest asti o cider :)
36. Gillar du godis? yes choklad e gott
37. Isåfall vilken sort? choklaf helt enkelt
38. Min favoritdrink: den där me razz o jordgubbar e de inget fel på...men annars brukar vi kunna flasha till de där me drinkar om inget annat kallar ja mej för expert i grogg sammanhang hehe :P
39. Min favoritfilm: guldfilmen e den som jag inte somnar till
40. Min favoritdag: fredag o lördag
41. Min favoritklädesplagg: bekväma grejer
42. Min favoritbok: pojken som kallades Det...gömda...de e helt enkelt självbiografier !
43. Min favoritmusik: lars winnerbäck e en skön snubbe !
44. Min favoritlukt: nån go parfym kanske
45. Min favoritblomma/planta? o jissus jag e negativ mot sånt jag tar död på...
46. Öl eller vin? vin...vitt men helst me sprite
47. Liknar du en kändis? nej jag e nog en ganska okänd i de sammanhanget
48. Senast köpta skiva: tänk tänk tänk ja minns inte !
49. Senast film på bio? göta kanal 2 om ja inte missminner mej
50. Bästa låten i världen? ingen soldat just nu men de där går i perioder...
51. Senast lästa bok: simmar emma en bok om bulimi
52. Favoritförfattare: finns ingen favvis
53. Skriver du dagbok? bloggen
54. Bästa årstiden: mest när de inte regnar !
55. Älsklingsfärg: svart
56. Skulle aldrig ta på dig: man ska aldrig säga aldrig men sånt inom skinnkategori nej tack !
57. Vad ville du bli när du var liten? något så lustigt som paddlare...bagare elle målare...mina planer lutar inte åt nått av dom hållen just nu !
58. Blev du det? nej de kan ja inte tänka mej just nu e ja som vilken velig ungdom som helst som varken vet in elle ut !
59. Brinner för: inget speciell
60. Sportbil eller familjebil? nått bubbligt
61. Katt eller hund? mjau
62. Har du nån nojja? nja
63. Fobier? om jag har ormar e tusan så otäcka !
64. Deppig eller glad? happy
65. Politiskt insatt? ooo nej tusan politik e då inte min grej...valet sist blev man ju till o me diskvalifiserad ifrån !
66. Värdesätter du ärlighet? värdesätter ?! ja tycker ärlighet e bra !
67. Brukar du dra vita lögner? om ja inte skriver ja så e de ju en vit lögn men ja brukar inte de e bara om de behövs...
68. Är det ok med vita lögner? yes i vissa lägen...
69. Känner du en mytoman? nej de tro ja inte o hoppas inte
70. Har du pojkvän/flickvän? nej...
71. Är du kär? inte som på ett rosa moln ! o inte som på asfalt heller :P
72. Hur tidigt stiger du upp? jobbet styr mitt liv 3,57 tidigast men de ska i alla fall sluta på 2 eller 7 oavsett !
73. Är det bra eller dåligt? de kan va både och för kunder som vill ha frallor kan de ju va bra om de e tidigt
74. Vem/vilka vet mest om dig? hmm...kan tänka mej att de e kasson !
75. Gillar du att slåss? nej nej nej !
76. Vad har du på dig just nu? jeans...linne...t-shirt o en munkis ! de e ju inte direkt sommar nu !
77. Vad ska du göra ikväll? jag e lite osäker men de blir nog o kolla på lite fotboll :)
78. När var du senast riktigt full? hmm riktigt full ?! nej men alkoliserad senast i lördas !
79. Är du seriös? om ja e !
80. Hur många väskor äger du? ett par stycken mest för att de kan va användbart nu när ja dissat systemkassen...
81. Hur många bilar har du/din familj: själv äger ja ingen...men päronen har en
82. Hur många biologiska syskon har du? 1 är av biologi de e nog de andra me men på en halv nivå !
83. Isåfall, vad heter de? emil & andreas
84. Hur många timmar sover du per natt? 9 kanske o de e ju detta glideri ja skrivit om
85. Vem är snyggast i världen? utsidan e faktiskt inte viktigast !
86. Vad är du allergisk mot? ja hoppas ingenting 
87. Ska du duscha idag? kanske annars tar vi de imon innan jobbet !
88. Vad är det för veckodag? måndag !
89. Vad är det för datum idag? 20 augusti tror jag
90. Vad gör du nästa år? vet inte...kanske jobbar ja kvar på fantasi eller har ja nått bättre för mej...
91. Är du likgiltig? de ordet e främmande för mej
92. Hårdrock eller synth? hmm ?!
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan får jag nog kalla de för
94. Har du utländska föräldrar? nej dom e så svenska man kan bli
95. Gillar du att laga mat? nej...jag e nog sämst på o gilla o göra de
96. Märkeskläder eller secondhand? ingen märkesnörd men nej tack till second...
97. Hur många par skor har du? 15 kanske...
98. Är du sexuellt frustrerad? nej de vill ja inte påstå
99. Vem är snällast just nu? alla som ja tycker om...
100. Var har du ont ? inte ont...men foten sover o myggbetten kliar !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: