Mie

2007-12-13
16:34:08

med 3000 lussekatter...o hela hjärnan ur balans !
klockan ringer 4,12...sitter först o tycker synd om mej själv...sen e de ja som tar tag i mej o gör mej luciasnygg inför jobbet...shorts o strumpisar skulle de va...o glitter på de ! jag anländer till mitt jobb där man får höra allt från pärleporten till staffan va en stalledräng jag säger då de o detta johanna e en sångtalang utan dess like...spex på luciamorronen !

emma ankommer o de lyser lycka på fantasi ! men sen går de som i ett förvirrat fall...

det börjar med att kassan krånglar...okej där hade ja inte nårra fingrar me i spelet...men sen fortsätter de me att jag startar kaffet o glömmer sätta under kannan...resulterar i en kaffeblötbänk...ååå trötthet på mej själv...fortsätter med att jag ska hämta 30 ost/skinkhalvor som vi så snyggt packat i en kartong...va gör jag precis i överlämnandet...så klart e de ja som tappar ut allihopa på golvet...jaja bara o göra nya ! fortsätter me en 15 minuters jobbig tårtkund...o sen me en mandel / nötallergisk pensionär...kom o hjälp mej o dö elle som vi brukar kalla dessa fall "ge mej en treo fallen"...men som tur e de dax för mej o gå hem efter lite spex me allas vår tuva...lite snick-snack me kollegorna o emma undrar om ja ändå inte borde ha mina skor på mej istället för o gå hem i tollorna...jag lever i en förvirrad värld där ja inte riktigt vet fram eller tillbaka motmedlet kallas sömn !

efter jobbet e de ja o johanna som bakar chees-cake ! vi e grymma o så e de bara...o sen e de projekt transpotera bort fiskarna från kapellgatan...spola ner döingen kändes lite hårt tänk om han flyter upp där hur som helst när man e på toa...altenativ nummer 2 släpp ut han i de fria ! vaför inte så me en varsin mugg en levande mal kallad lill-uno o classe en död själ e de ja o johanna som går till kanalån...där hoppar fiskarna från bron o ut i de fria...tack för de moraliska stödet johanna !




Kommentar:
#1: Hällen

så du har gjort daj av med fiskjävlarna nu.....å båda överlevde os-hoppet från bron?!...

2007-12-14 @ 00:27:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: