Mie

2007-12-29
16:58:28

skallevärk o allmänt mycke !
lördag ingen spexad lördag...tvätt o städning e de som står på dagordningen !

en uppdatering från veckan helt enkelt...
onsdag jobbas de...sen e de födelsedax fäjst me mitt subwaygang :) i ett lyxhus de såg precis ut som i roomservice ! de va husmanskost o de va tårta...de va spex ! grattis till ida !

torsdag work as usally...tokmycke o göra o allmänt mycke gnäll som jag egentligen inte orkar lyssna på...jobbar man 4-6 timmar o tycker att det e tillräckligt o ha det som arbetstid så e de väl så de ska va...men när man jobbar minst 9 timmar per dag o ändå får skit för de mesta då kan man ju inte bli annat än irreterad me skallevärk...för de e ju mitt fel att de e för lite personal...de e ju mitt fel att pajerna e slut o att de inte e kliniskt rent ! men för tusan ta de inte personligt jag menar inte att de e ditt fel...men för h-lvete hur ska ja ta de ?! tycker du att dom sakerna e så viktiga för dej ta de me chefen...jag orkar lixom inte me o ta skiten från nån som tror att hon e nått...åååå jag blir inte ofta arg men när man gör allt man kan o lite till o de ändå inte e tillräckligt kan man ju bli less på hela verkligheten ! allt e inte fel...egentligen inte mycke alls de e bara de att jag kan inte se nått positivt i den människan som gör livet surt för dom flesta...

lite avreaktion !

fredag...dagen förberedd till tusen efter gårdagens underbemanning o stress...dessutom i planer att alla pajer ska göras...för vem orkar få sår i öronen ?! så klart så va dagen mycke lugnare me mindre kunder...bara för att vi va förberedda...johanna o gör toksnygga pajer o ett halvt dygn har lagts på denna arbetsplats...på kvällen e de ja o johanna som e i idrottshallen o kollar in alliansen de e bara o gratulera emmas lag till vinst :) efter en somning e de vi som drar oss tillbaka...

idag som lördag...har mie tokont i halsen...jobbar 6-15...glider kring i city o tvättar !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: