Mie

2007-02-06
20:47:21

bara för att ja lånade av ann-sofi som lånade av sin syster !
[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. de skulle ja verkligen inte vilja påstå...
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. nej o idèn ha faktiskt aldrig slagit mej !
[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. nej ja e nog mer stängd...
[ ] Jag ser på nyheterna. då ska de verkligen va i brist på annat elle om ja känner en kändis som e me..
[x] Jag dödar inte insekter. vissa de vill ja inte sticka under stolen me...erkänn de gör alla !
[ ] Jag svär ofta. jag tror faktistk inte de...men ja lyssnar ju inte på mej själv så ja e osäker...
[ ] Jag sjunger i duschen. ja ha en radio som sköter de...
[ ] Jag är en morgonperson. nej nej...men ändå e ja uppe innan 5.30 mer än alltid...
[x] Jag betalade för min rington. friendtonen allt för ringarna !
[ ] Jag är petig med grammatik. nej för ja e dålig på sånt...ja e mer klagad på !
[ ] Jag är en sportfanatiker. nej nej...
[x] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar. japp...de e ett säkert tecken på trötthet eller brist på annat !
[ ] Jag är bra på att baka. bra vet ja inte...men ja e ju utbildad...
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå. nej svart, grå ! kolla bara i tvätten...
[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan. nja...skönt men nej !
[ ] Jag vet hur man skjuter. vad ?! ja ha ju testat sån luftgevär...de va spännande !
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt. man säger ju inte skämt om man inte själv gillar dom !
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka. nej faktiskt inte...till o me inte ofta !
[x] Jag är bra på matematik. enligt mitt betyg...JA i verkligheten...hmm...
[ ] Jag tror på spöken. nej men ja bara nästan...
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. finns den o ja inte vet de så funkar de väl !
[x] Jag är väldigt kittlig. sånt ska man inte berätta...men ett hett tips...fötter o revbensidorna !
[ ] Jag älskar mörk choklad. nja känns som om normal e bättre !
[x] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel. eye-toy e ju min nya underhållningsgrej !
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten. sjukt dålig vill ja säg...de e nästan hemskt...
[ ] Jag är bra på att minnas namn. nej...vissa veckor får ja kalla praoeleverna för du...
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. stämmer...men ja stannar nog en stund på fantan i alla fall...ja e ju ingen planerare...de händer som de händer...

Kommentarer:
#1: Dewdrop

hehe, kul å läsa =)har lagt upp en till lista på min sida.. om manlig å kvinnlig sida.. hehe, rolig den.. sk räkna ut poäng å så =)

2007-02-06 @ 20:53:29
#2: mie

ann-sofi ja tar den me :)

2007-02-06 @ 21:01:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: