Mie

2007-02-28
15:18:44

de blir nästan aldrig som man tänkt sej men de blir kalas ändå !
igår va ja som mest planerad på länge...planerna sprack o livet rullade på...

de va inga konstigheter i början...de va ju jobb o de gled ju på...sen ändringar i schemat...nej se o hör ! ingen träning ja vet de kändes lågt...ändring sker idag...då ska de tränas som tusan ! istället fastnade ja i city alltså kristianstad city...bokrea...kläder o bara allt möjligt ! fyndade de gjorde ja me...ibland blir ja extra stolt över min fynd förmåga...sen en sväng inom jobbet ja vet ja gillar mitt jobb ! in o hälsa på min träningspolare som fick jobbförhinder...allt va i balans o inget annat skulle kunnas tro !

sen inget mindre än vuxenpoäng ! ja o min kollektivpolare gick...alltså då pratar vi om rent gående alltså ingen bil inblandad...vi hamnade på kvantum köpte kusin vitaminer o så lite grejs till oliver...vi går o ja känner mej bara allmänt vilsen tur ja inte blev borttappad...vi går hem till kollektivet där oliver hälsar oss välkomna...på aftonen blir de den onsynlige för hela slanten...elle bara för mej o min mänskliga kollektivare för den där oliver va ju inte särskilt intresserad...ja e nattgäst som ska upp tidigt som tusan...kl.3.50 e de ja som väcker hela huset me en förbannad ringsignal...sen va de att befinna sej på jobbet 4.45...o hör o lyssna nu ja hittade till jobbet från kollektivet utan nårra som helst problem ja listade till o me ut en lite genväg...ibland lyser de till där uppe så att ja bländar dom flesta !

Kommentar:
#1: Marcuseli

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-02-04 @ 12:08:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: