Mie

2007-02-21
21:42:10

snö o j-vla snö !
...8.00 ingen mystisk morgontid...men nu e de andra gången min mobil ligger öppen jämte när jag vaknar de skrämmer mej...working 9-19 i afton o så lite övertid på de...

om ingen missat de så ha de ju snöat idag...så de va i alla fall piss skitigt golv o torka idag...bara för att ja ville gnälla lite...o så helt oskottat här i skåne så ja gjorde en liten insats...eftersom ja på samma gång som ja ska göra mitt jobb så kombinerar ja...10 cm elle nått väldigt dålig uppskattningsförmåga men i alla fall de va tusenmycke snö ! så ha vi sådär interliggent stora skyltar me hjul under sej...men försöker man köra nått me extremt små hjul så blir de snöstoppning...minst sagt snöstoppning...fick ta i för kung o fosterland...i sånna där gummitofflor...de lixom läckte in...mycke lustigt ! så från ingenstans  kommer en tant som inspekterat mej en stund...

tant: - ojoj stackare...de där ser mycke besvärande ut...
jag: - aaa !
tant: - vänta ja ska hjälpa dej

tanten o ja drar för kung o fosterland

jag: - tack så mycke för hjälpen !
tant: - de såg ju mycke besvärande ut...
jag: - de va mycke besvärande ! * bara som en bekräftelse på att de inte bara såg besvärande ut *

ibland e människor för vänliga...när skyltarna efter mycke om o snö e indragna...så e de ju för tusan fler kilo snö oxå inne...o stopp i hela dörren...va tusan gör man då ?! tänker snabbt hämtar en duschskrapa...står i dörröppning i tofflor o t-shirt o skrapar snö me en duschskrapa...mycke normalt beteende verkligen ! ja lyckas stänga dörren...ibland tycker ja att ja e himlans teknisk...

Kommentar:

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-07-17 @ 08:09:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: