Mie

2007-02-04
21:47:04

som på ett ikea i ett småländskt kalmar !
inte nog me en karlshamnsvisit i helgen...nej nej...ett besök på ett småländskt kalmar ikea...inte besatt bara att ikea tillhör min natur...ja gillar de på alla sätt o vis...till o me lekplatsen där man lämnar av kidsen såg ut som ett ställe ja kunde tillbringat nårra timmar på...men som liten 3-åring...blev ja inte ens betrodd för min ålder...nej så päronen fick ju på nått sätt överbevisa att deras lilla dvärg va 3 år...ja tror ja kunde klampa in...de va så de hela började i ett lekrum o sen bara blev ikea nått i min vardag !

men idag fick ja hoppa lekplatsen o vandra ikring o omkring...i normalt fall testar man o ser om madrasserna i sängarna känns lagom bra...men jag föll för o test lägga mej på en hög me mattor...fy tusan va trött ja va...så de föll in som en naturlighet...för herrejissus dom va för tusan smutsiga dom där mattförpackningarna...ha ja nämnt att vitt i klädesväg e ingen bra kombination me mej...ett resultat av smutsiga mattförpackningar blev en smutsig jacka...jaja de finns ju tvättmaskin ! o så från nått annat till fynden...elle fynd o fynd kanske ja inte ska kalla de...

i byggtagen...skruva gick problemfritt...men sen när de där rackarns tyget skulle på för herrejissus de va ju inte de enklaste fick ta i för kung o fosterland...men den inre styrkan kom fram !

o inget mindre än en spegel hamnade i vagnen...numera vet ja hur ja ser ut hela jag...denna bilden aningens tattig...klädsel o beskrivning...pyjamasbralls storlek större...men skönast ! en tröja en helt vanlig tröja från hm...

lite lampor o annat småkrams hamnade såklart i min kasse av papp oxå...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: