Mie

2007-02-08
20:55:37

STORSTÄDNING me stort s !
just o precis för herrejissus...inte en vanlig dammsugning på 5 minuter...nej nej nej ! här flyttas de möbler, lyfts på mattor...dammsugning o läs noga nu torka golvet...ja blev själv lite imponerad av min entustiast (att de ordet skulle va så svårt o stava!)...disken e diskad...toaletten ha fått sen en cleaning omgång...yepp ja e nöjd o känner hur de klirrar...vuxenpoängen bara strömmar in !

o inte nog me detta...nej nej nej !!! ja tvättar i afton...o vafö tvättar ja på en torsda de e inte likt mej...

mie- säger:tvätt i afton hehe
Emma säger:men på en torsdag???!!!
mie- säger:ja vet ! skyll på grannarna dom verkar ju helt missuppfattad situationen o snott min 18-22 onsdag
mie- säger:men nästa vecka då e de krig
Emma säger:haha bra där mie
mie- säger: man måste kämpa för sin sak elle ja ska mer kalla de vår sak
mie- säger:de e ju vår tvättonsdag
Emma säger:exakt, jag kände mig aningen sviken igår


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: