Mie

2007-02-19
16:50:44

working 4.45-13

de började ju knasens imorse...när ja skulle ta första klivet ut från placet imorse började ja me o låsa upp dörren...men hur lätt e de o låsa upp en olåst dörr ?! hmm...funderar detta innebär alltså att ja sovit med olåst dörr hela natten...de skrämmer mej ! där sjönk min vuxennivå nårra steg...man glömmer aldrig o låsa dörren så e de bara ! kommer ut i skånes kyla...börjar jobba som vanligt...kokar mina ägg som vanligt...men sen händer  nått...när äggen känner sej i kokt form så ska ja va den starkt tränade o balanserade människa ja e...men oj ett lite sne steg o vatten på fingrarna...nej inte en droppe utan golvet blir bött min fot blir halva handen...aj ! oj de gjorde ajaj som tusan...kokt vatten e konstaterat varmt...men eftersom ja försöker få mej o tro att de bara gör ont den första kvarten så vafö spola kallt vatten eller leta efter kylspray ?! efter 3 timmar när de lixom fortfarande bränner då känns de som att min verklighetsuppfattning va sådär...så fram me kylspayet...ja va kylad nu e ja mest bara bränd o röd ! livet leker även fast halva tassen e likt en kräfta !

hela dagen känns efter...helt konstig...men efter utstämpling en visit på brodercafèt me louise...ja testar inget annat än en medelhavsciabatta me kylling ala toast ! absolut inget o klaga på...sen eftersom jag e den kameramänniska ja e ! så fottas de lite...


Kommentarer:
#1: Anonym

Du är RÄTT så klantig

2007-02-19 @ 17:42:43

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 11:30:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: