Mie

2007-01-03
23:04:26

1 månad o lite till

ja missade ju min 1 månads bo-helt-själv-dag ! den va ju i måndags...de ha gått riktigt snabbt...

när jag bor helt utan något överhuvud får ja ju göra som jag vill...men städa,tvätta diska de måste man ju...

TVÄTTa: största steget i min ovetenskap...eftersom jag aldrig tvättat förr o va rädd för att krympa...färga allt som kom i min närhet...togs steget in i tvättvärlden...de e ju inte på nått sätt kul o tvätta...men o andra sidan e de inte så tråkit heller...stryka de gör ja när ja blir över 30...de verkar va då man tycker de e viktigt me platta kläder...

DISKa: tro de eller ej men de e faktiskt nått som hänt förut...o ja ha ju inte så mycke disk så ja ha ju verkligen inget o klaga på...eftersom jag köpt en automatisk diskborste me diskmedel inuti...de e i alla fall en bra uppfinning...frågan e om kvaliten e den bästa...

STÄDa: har jag faktiskt oxå gjort förr men inte i denna utsträckning...nej nej nej...hade jag någonsin närmat mej en toalett förr ?! jo faktiskt på jobbet...hällt lite rengöringsmedel...men inget mer närgående...sånt kan va allergiframkallande...men nu ha ja ju även gått över den gränsen o inte mindre än 2 gånger...dammsugat en yta större en 12 kvm...nej sånna gränser har ja aldrig tämjt på...men även de har ja utökat till en större yta...o så ha ja blivit så pass avancerad att torkgrej o torkspann kommit fram...badrummet luktar fortfarande blommor...o hallen har blivit grusig...

förhoppningsvis tröttnar ja inte på dessa viktiga detaljer...ja vill inte sluta som i nått råttbo me disk upp över väggarna...en otäck toalett... o dammråttor som jagar en ut från lägenheten...men för de ska de inte göras för ofta de kan nog bli allergiframkallning från sånt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: