Mie

2007-01-08
19:35:31

att jag inte blev målare !
efter en visit på ikealand...me rollern i handen ska man hjälpa storebror o måla...ja verkligen på riktigt han låter mej måla på hans vägg...ja trodde först inte de va sant...vilket ansvar ! får man ett ansvar ska man självklart sköta de...men när de kommer sånt trams att ja ska börja me o tvätta nån rollergrej då kan ja inte annat än o uttnyttja situation känner mej som 5 igen...o de lustiga e att jag trivs i rollen som liten...

ett konstverk till efterlevande blev de  golvet e ett me mej nu...jag ha så att säga satt min hand på det...radion va visst inte storebros men ja hoppas ägaren gillar mitt konsttrick ! om nu min karriär på cafèt skulle gå åt skogarna så ha ja ju alltid måleriet o falla tillbaka på...eller oxå inte...jag "tryckte ju för hårt"..."använde för lite färg"...men ja bättrade mej efter en noggrann förklaring...visa funkar ju inte bara...då fattar ja inte...storebror kan ju inte säga annat än att väggen blev snyggare än någonsin...ja finner inga ord !

Kommentar:

A exceptional happy site!

2010-05-07 @ 12:31:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: