Mie

2007-01-05
23:50:29

en blick från mobilenshåll...
                                         
 
bild 1: läskig känsla hur många meter som helst upp berättar han på liseberg att nej...hissen brukar inte bete sej som den gjorde just när vi åkte den...de va just på dom minutrarna när vi va fast som ja kände nära döden upplevelse alldels för högt upp i luften...ja vill nog inte åka den hissen mera !

bild 2: min lilla hjälte...vann sin första match som oxå blev den sista...

bild 3: de va den gången ja nästan förfrös...i t-shirt i sisådär 5 celcius i en halvtimme kan ja säg annat än att mitt blod måste sänkt sin temperatur till under normalt...men jag tinade upp !

bild4: en kyrkogård på ena sidan...ett demensboende på den andra...o mitt i smeten hittar man denna skylten...ska ja tillägga att jag bor där denna skylt befinner sej...om nån nu mot all förmodan missat detta...

bild5: helt färsk...de e brännskadan från idag...grytlappar e inte tillräckligt för mej...vantar de ska de va !

Kommentarer:
#1: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du bli medlem och det är verkligen helt gratis =D

2007-01-06 @ 00:44:22
#2: Jonalice

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-10-20 @ 10:05:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: