Mie

2007-01-18
21:15:19

finbesök en gång till !
...denna gången 2 av mina små troll...goa till tusen ! bella hade lite svårt o förstå att ja verkligen bodde här..."de känns som att jag ha varit här förut !"...hon syftade nog på möblerna..."o denna hade mie innan oxå...o denna me..."vi va på visit i bromölla byhåla...där vi inte gjorde mindre än att hämtade min inflyttningspresent ifrån möbelaffären...gå fram till kassan o frågar va de va för nått...hon ger mej valmöjligheten att välja vad jag vill av ett värde av 150 kr...hjälp jissus ska ja välja ?! genast blir de jobbigt ! men efter en stunds letning blev de ett glas till min såndär lasse åberg kollektion...



mie: - robbe...vafö ville inte du va me på julkortet ?!
robbe: - men hallå jag tycker ju de e lite löjligt o sitta i sånna kläder...ja e faktiskt 7 år !

party för grabben imon..."party e ju inte sånt man ha när man fyller år de ha man bara för att man känner för de..."

~mer än ofta cool~

Kommentarer:
#1: Dewdrop

han verkar ju härlig, hon med för den delen.. hehe.. gulliga små ungar.. hehe!

2007-01-19 @ 16:15:07
#2: mie

yes mina små coolingar !

2007-01-19 @ 20:49:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: