Mie

2007-01-19
21:18:57

fredag som i fredag !
för tillfället i karlshamn...

idag har jag alltså jobbat...frågan e nästan om ja inte bott på jobbet i 2 veckor...o imorse va de som ett tecken på för lite sömn blandat me för mycke vistelse på jobbet...

glömde bort hur mycke bullar ja plockade...total black out kunde inte ens räkna där för nårra sekunder...lite snurrigt i hela hjärnan...men imon ska allt detta snurr återställas ledighet kallas det ! ingen klocka som ringer upp mej i min skönhetssömn...annars inget emot jobbet för herrejissus...vissa kunder underskattar min ålder totalt...

" äsch strunta i o räkna ut de...du har ju lov..."

blir hämtad av päronen...o min övertalningsförmåga gjorde sej påminnd...pappa inhandlade ett playstation 2...o till o me fick ja välja ett spel...ibland tar han i :) ice age...ja fattar egentligen inte så mycke men ja ska ligga i hårdträning när de e karlshamnsvisiter helt enkelt...kanske va tur att man fick ett bilspel på köpet...de e då min pappa blir som barn på nytt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: