Mie

2007-01-25
20:16:22

kundtjänst: moderna försäkringar !
eftersom ja inte fått nån räkning börjar man ju verkligen undra om mitt place e försäkrat...därför slog ja numret o ringde till min moderna försäkringar...på telefon:

jag: - hej ! hmm ja ha inte fått nån räkning från er e ja verkligen försäkrad ?!
kundtjänst: - vet inte...men kan ja få ditt personnummer ?
jag: - jajamen...870324----
kundtjänst: - aha jo men du e ju me här...o dessutom från den 1 december !
jag: - men va bra ! borde ja inte fått nån räkning ?!
kundtjänst: - ee joo ja ska prata me den andra kundtjänsten...häng kvar...du ska ha fått ett brev av oss där du ska fylla i ditt kontonummer...svarspost
jag: - aha...hmm ja håller ju ett brev här i handen...ooo vänta...här e ju ett svarspost...ojoj de måste ja ha missat ! men ha ja vatt helt oförsäkrad nu ?!
kundtjänst: - nej...men man kan ju inte hålla på så hur länge som helst !

tabbe...om något !!! kommer ja ringa dit igen ?! troligtvis men de ska undvikas länge möjligt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: