Mie

2007-01-26
20:48:52

legitimation, tack !
en äldre kvinnan kommer fram till kassan med 3 påsar från gårdagens...

kund: - dom här vill ja ha...ja hittade dom där ute så då blir de väl halva priset ?!
jag: - jajemen de stämmer alldeles utmärkt ! någonting annat ?
kund: - ja...hmm...2 semlor med tack !
 
knappar in på kassan...

jag: - de blir 58 kr
kund: - okej...plockar fram pengar...
jag:- kan ja få kika på din legitmation oxå ?!
kund: - va ?! eee...
jag: - ojoj...nej vänta lite ja menar vill du ha en kasse ?
kund: - ja tack !

kunden bakoms tur som står o småskrattar...denna gången ska denna kunden betala med kort...

jag: - nu behöver ja faktiskt kika lite på din legitimation...
kund: - *skrattar* okej...men den förra den va snygg !

Kommentarer:
#1: Linda

klockrent! Det där lyckades jag aldrig med när jag satt i kassan :D damit.

2007-01-26 @ 21:21:15
#2: Paulina

Haha!

2007-01-26 @ 21:44:40

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-06-15 @ 13:31:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: