Mie

2007-07-10
21:21:20

en tisdag precis som fredag !

igår planerades en liten lugn utgång...lite mer än lugnt blev de...jag fick leka praktikant på darins...o hela stället stängdes o ja o louise gick iväg för o se vad staden hade att bjuda på...själva hade vi tyskland att bjuda på...en flarra jordgubbsvin som smakade över alla skapligheter trots ett pris av 12 kr de e skräckinjagande att de bara handlades 4 flarror...vi träffade syster von palmqvist o hennes hängisar...sen okupperade vi kommunenstrappa... de va najs en lagom lugn snick snack kväll me inslag av tyskland o kristianstadsdagarna...louise introducerar mej i langosträsket...o e de inte självaste stammisen som står där o servera langos...jo men visst ! vi får langos ja e lagom skeptisk ! men testat de ha ja gjort i alla fall :) när klockan närmar sej natten drar vi oss mot gamla psyket...


 

min telefon ringer på alarm 4.17 faaaann oxå ! jag e inte redo för jobb...nej nej nej...vill sova mera ! men ha ja nått val ?! nej o åter nej pallra sej upp o vandra till jobbet...ja e ju ovanligt pigg dagen till ära trots denna lilla sovtidpunkt...ja tror inte ens ja drabbas av 8-svackan...energin låg nånstans gömd ! de e tokmycke frullegäster ja tror vi hamnat på en freda ! så nu e vi inne i fas mycke o göra ! efter ett jobb kommer päronen på visit vi glider kring i stan...jag e på nått vis för trött för o va maxad för en stadsis...en biltur till elgiganten o ja somnar på vägen dit...joda så att tröttheten ligger under ögonlocken...kvällen bjuder inte på sömn bara en promenix en lång promenix !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: