Mie

2007-07-12
22:49:53

här sitter ja me stålmannenplåster
o vad e anledningen till det ?!

jo min klantighet på vansklig nivå...situation den nya helvetes skärmaskinen...

"oo egentligen hoppas jag att jag kommer skära mej i denna maskinen...de e lixom de ända sättet att få en ny...detta e vanskligt som tusan..."

skär tomater o paprika på ett om något vanskligt sätt...de går ju fint...tusan tur de ! men sen när ja ska ta tag i städtagen står de i godan ro...putsar på den satans maskinen...skärbladet e ute en bit...självklart sätter ja tummen rätt emot skärbladet o skär väck lite skinn...jag som e en oerhört känslig människa slänger en blick på tummen tusan de e ju vitt va tog mitt skinn vägen...ojoj nu blev de vanskligt blodet kommer...händerna darrar...de blir allmänt snurrigt ! min kollega som precis e färdig i kassan kommer o försöker firra plåster till klantmej...nej för tusan inga plåster ! ojoj va händer nu...papper e ett bra medel...jag smiter in till kontoret där allas vårt hjärta sitter...jag e ju som sagt en känslig människa i blodiga lägen...hon pratar i telefon...jag kommer in o frågar efter plåster...hon blir i stress o får helt enkelt ringa upp senare...inga plåster hittas...svimmar du ?! nej nej de e lungan...för tusan vikken snyfthistoria...hjärtat springer runt på bygget o letar plåster till en skadad...hon hittar o hjälper mej ! där får ja sitta tills huvudet blir stabilt...sen ut o firra den där helvetes maskinen !

nu sitter min tumme här me ett stålmannenplåster o de slutar in blöda ! hur tusan ska man få stopp på de här nu...

Kommentar:

Great idea make it site. Thank you.

2009-04-21 @ 08:46:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: