Mie

2007-07-29
15:08:24

min kamera mitt liv e tillbaka !
lyckan lyser !

att ja tycker om min lilla kodak mer än någonsin han e mest uppdaterad o lite lagad...de där me uppdateringen e ja visserligen negativ emot...man vet ju att efter sånna saker brukar allt gå utför ! men ja litar på min kodak :)
o när ändå man e innanför elgigantens dörrar passas de på o inhandlas en ny mp3 om något behövligt...eftersom den andra e mupp !  en vit me grönt flash blev de o ja tror ja e oerhört nöjd ska bara se om ja förstår mej på denna lilla apparaten...

o så skulle ju inget mindre än en tv inhandlas till oliver...men tusan så finns ju inte ens tvn där ! drygt som tusan hoppas oliver klarar sej me den tvn helle har...

over and out !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: