Mie

2007-06-28
21:40:28

jag som förvirrad !
...mie åker från ett karlshamn i en toyota med hennes mamma till ett kristianstad...där ett fantasi väntar på sin anställd som ska intåga...en liten sväningis i city...o så skulle ja ju lämna de där brevet från ann-sofi...men jaha nehe de kommer aldrig från karlshamn ja som ändå lagt nycklarna på för o inte glömma ! men men senilheten känns...o just de 20 år de va de ja va !

de e allmänt lugnt på jobbet...o ja får besök av 2 nykomlingar i vattnet ! louise kommer som ett bud från djuraffären...de e hennes mamma som skänker mej 2 nya inneboende ! lycka i akvariet borta på psyket...nya instruktioner ingick på köpet ! så nu e de nytt akvarium ett fyrkantigt...efter mycke om o men dissat de runda...men tusan lill-uno ville verkligen inte skiljas från hans gamla boende...han simmade som fastklistrad runt runt runt...jäklans barn ! ja fick ju jaga han kring kring...men till slut efter mycke om o men...tack för stöd o hjälp johanna ! jag trodde jag skulle stressa han till döds...alltså ingen levande lill-uno men tur så blev jag inte nån mördare en torsda som denna ! nu e de frid o fröjd o mina inneboende simmar som om dom vore fiskar i ett vatten :)

o så kvällen till ära...tvättdax ! men herregud ja fick en nära utelåst-upplevelse...nyckeln borta herre mina gudar ! ja utelåst inne men ändå inte inne...tusan ja virrar kring i trappen...går ner i tvätten där ligger den ju mitt bland kläderna...att jag blev släppt till ett ensamt liv i en egen lägenhet skrämmer ibland mej !

men men vuxenpoängen trillar in o de e allmänt bra !

Kommentar:

Great site, keep up the great work

2009-03-20 @ 08:50:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: