Mie

2007-06-18
00:33:27

senil som få

denna tidpunkten borde ja sussa i sängen...men nyssens hemkommen o såklart fastnade ja här...men snart sleeping eftersom klockan kommer att ringa om 5 timmar...ja o louise ha typ kollat på kinesisk kass film en så kallad rysare...läskigt om de vatt mer overkligt men men ja myglade o sov den sista stunden i alla fall...

ja måste verkligen blivit senil på många sett o de som louise säger de e bara en tidsfråga innan man bör läggas in...kommer ut i cykelstället för o ta biken o cykla iväg...gå flera varv fram o tillbaka men var tusan e cyklen ?! okej ja ha ju blivit tjatad på att cyklen borde ställas ner i källaren under natten...men ja trotsar o tror inte på stöld...men va ska man tro cyklen e borta...j-vlar skit ! så ner i källaren o upp me sjösala den röda tantisen...cyklar en bit o eftersom ja ogillar tanken på att bikesen e tagen så tänker ja så de knakar kollar mej ikring...för tusan de går upp ett ljus i alla hast o stress cyklade ju ja o louise till nagelfixaren i torsdags...men va e mitt minne från de...som totalt bortblåst...i tron att den kan ju säkerligen inte va kvar cyklar ja ändå in för o kolla läget...men tro de eller ej men där låg mitt lilla åk alldeles ensam...jag får parkera sjösala o hämta bikes...tusan minnet sviker ! o i kroppen finns inte ens ett uns av alkohol...jag blir rädd för mej själv o måste verkligen ta tag i livet ! de funkar inte o va senil när man e 20 år...men i alla fall ja tar bikes o cyklar iväg de kommer ett övergångställe tänkte bromsa lite eftersom att de behövdes...men va tusan bromsen i vänster vilket betyder fram bromsen e ur funktion ! men men en broms funkar o ja observerar detta o tar det genast lite lugnare...

så pappa jag behöver hjälp me cyklen men de e inget bråskande fall !

-mitt liv består av underbara minnen o obehagliga minnesluckor-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: