Mie

2007-06-21
23:09:01

snick snack me kids
jag på väg till mitt lokala konsum möter ett litet kids...

kids: - hej !
eftersom min mp3 förgyller min tillvaro hör ja inte riktigt o traskar vidare...
kids: - hej !!!
jag: - o nemen hej !
kids: - va ska du ?! mycke traditionell fråga när man e unge...
jag: - hmm...jag ska bara upp till city en sväng...
kids: - okej...va bor du ?! ännu en traditionell fråga....
jag: - ja bor precis där bak i de vita huset...tusan va ärlig ja e ! ja kunde ju sagt att ja bodde nån annanstans om ja kännt för de...bor du oxå här ?!
kids: - nej nej...min moster bor här !
jag: - aha så du e här o hälsar på lite på ditt sommarlov ?!
kids: - mmm men jag ha ju inte sommarlov jag e ju bara 6 år...har du sommarlov ?! de där me ålder e ju en knepig grej...
jag: - ee nej jag jobbar så ja ha inte heller sommarlov...
kids: - okej...har du barn ?! okej har man inte sommarlov då e nästa steg barn...hon gör mej stressad in i vuxenvärlden...
jag: - nej nej så gammal e ja inte !

hon visar att hon har en sån där interliggent blå bricka precis som jag har...hon visar vilken port hennes moster bor i...ska man behöva lära barnen att de kan va farligt o prata me främlingar dessutom när man visar var man e på besök...men men i detta fallet va de ju helt ofarligt de va ju mej hon snick.snackade me !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: