Mie

2007-06-10
21:15:23

söndag
söndag o ja vaknar upp...i tron om att de e klockan som ringt...går in i toaletten för att göra sej som en anständig människa...men vänta lite nu...ta ett kik på micron...klockan e ju för tusan bara 3.30...o ja kan ju hur lugnt som helst sova mera...göttans värrigt ! de e inte varje dag de händer...så sovmorron till 5.27 e ju tusan inte illa ! man får va glad för allt man kan fix ihop :)

dagen på ett fantasi e verkligen i botten...ja e i sovfas...johanna e i sovfas...vi e allmänt trötta o allmänt i seghet... efter nårra timmar släpper min sovfas o går genast in i nått övertrött tillstånd...de gör ja alltid där kring 10-11 stiss på mej...johanna e kvar i sin sovfas hela dan...men får glida hem o ta de lugnt ! ja kommer även in i en mycket aktivt arbetsvillig fas efter min stissitga fas...ja gör pajer o rullar chokladbollar...de gäller o passa på när man kan andas...me en utstämpling klockan 15 e ja nöjd o glider hem...

de vankas bal för min kära vänner...me ubernajs klänningar ! attans kastanjer e ja vilsen o vet inte vad ja ska...

de blir uppröjning i kaoset på psyket...så nu e mitt place i någorlunda skick ! mer orkade ja inte...en tripp bort till maxi blir de...annars bara allmänt take it easy !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: