Mie

2007-06-24
22:14:09

sorgligt men de låg 2 döingar i akvariet
kommer hem till skåne o mitt place gamla psyket...möts av...

"de ligger ju en fisk upp o ner nej vänta en till..."

ooo nej nej nej ! hemska tanke mina stjärnor ha lämnat vattenlivet för ett liv på reningsverket...claes-junior o sven ! jäklans oxå...jag fattar inte hur båda bara kunde dö hur som helst...men jag ska erkänna att igår gick dom utan mat o de sätter spår i själen tänk om ja svälte ihjäl dom...hemska tanke !

o inte en normalbegravning blir de heller för dom e redan nere i toan o ute på reningsverket...ingen får en lika värdig begravning som svea...uppgrävd o nergrävd...

de va kanske igår som dom coolade på deras 3 månadersdag...attans kastanjer...men hoppas ruth o lille uno håller livgnistan uppe...trots deras vänners bortgång !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: