Mie

2007-05-28
19:18:55

alla mammors dag !
...börjar me en rejäl sovmorron...11.50 ringer telefonen men okej kasson de va kanske ändå bra att ja gick upp...ja hänger me på reklamisrunda...my old work and i don`t miss it ! verkligen verkligen inte ! men alltid kul o hänga runt lite me kasson...vi träffar på johanna o de e ju inte heller tokit vi provsitter hennes nya men dock stenkrockade bil...den va snygg o skön till tusen !

klockan rinner iväg o de e dax för morsdagmidda på en golfresturang de vankas buffè...släkten e där o de innebär ju att mina små sköna kusiner e där...oo ja saknar dom små trollungarna...men tusan va gammal ja ha blivit var e all min lekenergi...börjar ja blir gammal om ja hellre sitter ner i 5 minuter än o springer runt runt runt ?!

back to päronens hem...där kommer mina triss i sötaste kids på besök...ja saknat er massor mina små sötungar...men som om vi sågs igår vill bella ta plats i knäet...robbe snackar på som aldrig förr...eddie e lite skeptisk mot mej...dej lilla grabb måste ja träffa mer...alla mina ögonstenar vill ja krama oftare !

-vi leker...kurragömma...fågel-fisk-mitt emellan-ritar-bygger me klossar-




Kommentarer:
#1: martina

vad tuff du är mie! jättefin i håret me :)

2007-05-29 @ 18:18:55

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-10-13 @ 08:41:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: