Mie

2007-05-22
19:27:11

en söndag med träning...plugg o film !
helt enkelt en hel helg i karlshamn...ja e förvånad...

lördag kväll slutar i ett sovande tillstånd i soffan framför filmen...söndag morgon startar i samma soffa framför samma film som dock e slut...ja sleepar vidare tills min kollega o vän ringer...okej de e rätt ja ska komma tillbaka till skåne o visst tusan va de tid o gå upp...men hinner ja göra de ja ska ändå ?! nej nej...seg som man e så hinner man inte leta upp en spegel...en spegel som ja helst vill ha nu nu nu...i annat fall måste ja till ikea i kalmar för där bor en spegel ja vill ha...framåt lunchtid vankas de träning...som ja blivit introducerad av min coach i skåne tänkte ja introducera in min favvo kusin i träningslivet...vi gratis-tränar på motiva...de e riktigt vår grej gratis-träning bara för att de e vi ! kondition o styrka...ja vinner plankan o tar 70 kg i benpress...de e då jag blir glad o stolt ! jag säger hejdå till min kusin o vi syns en annan gång !

de bär av mot skåneland again...som om där e mitt hem på riktigt...fast egentligen vet ja inte var ja hör hemma...de gör aj nog mest överallt ! min cykel e på släptåg för att släppas av i skåne...vi fix o trix elle vi o vi pappa fix o tric ja får istället åka till de lokala maxi o köpa en skiftis en fattande sak i min verkstygslåda !

emma ankommer o päronen avländer...ja o emma pluggar döden...de e intressant o vi tycker mest likadant ! efter nån timmes plugg ankommer...louise o olivers mamma helle...vi ska se på film ! de blir en kommisarie winter...för tusan dom kan ju inte bara sluta visa wallander så där hur som helst...filmen e allmänt annorlunda o vi gillar inte den...men tro de eller ej mina ögonen lixom klarade de !

tack för en najs dag alla inblandade !

Kommentar:
#1: Dewdrop

svar: tack så mkt.. ja vi får väl se om vi ses nånting under tiden =) kanske kan komma in den 13juni till dig så kan du bjuda på fika.. haha! =P

2007-05-22 @ 20:27:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: