Mie

2007-05-19
22:48:46

friday som i dagen före helg !
en som vanligt hektisk dag på jobbet...som konstant kassabetjäning i princip 6 timmar me nårra minuters uppehåll här o där...så rullade ju dagen minst sagt på fint ! de va som vanligt mer jobb än vad vi behövde...pajs o smrögåstårtor som tusan...ja o min kumpan louise gör bageriet till ett bombnedslag o therese håller ställningar där ute...rat står för smörgåstårtorna o ja för pajerna...o visst blir de snyggt ! hmm undra hur pajsen blev dom glömde ja bort...vi arbetar o ringer en frisör...så nu e de bokat en tid o ja ska på frisör på månda de ska bli spännande tur att rat e vid min högra sida o fyller i orden ja tappar...

ja blir hämtad o besökt av päronen...gör city osäkert handlar o står i...åker till ett karlshamn...

där ja träffar mina karlshamsnvänner...kasson kusin...sandelin linda...chistopher spirre...ozzy the dog ! de e grillning som står på tapetern kvällen till ära e ja mest åskådare o agerar grillmästare så lite som möjligt...jag gör ett besök oss storebror innan ja stapplar mej upp till min kusin...film på dagordningen men ändrade planer i risk för sömn...vi kollar in gamla kompisböcker o de e ju otroligt nostaligskt så kul ! inte bara kompisböcker utan kärleksböcker me...

kasson: " jag läste min gamla stora kärleksbok...och helt plötsligt dök mie upp i den..."

jo ja tackar ja men kärlek för överstryket till bästis...vi ha ju i princip haft barndomen tillsammans...alla dessa galna tokigheter vi gjort...

de blir nattpromenix o en avlämning av vår vän sandelin...mer nattpromenixar till folket !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: