Mie

2007-05-01
18:00:30

jag blev utmanad
ja blev utmanad av mina gamla vän ann-sofi...o ja tog de på allvar o gjorde mej redo o bli utmanad !

Tre saker jag inte förstår:
- hur man kan misshandla o våldta någon...
- att saker o ting e farliga innan de händer !
- hur man kan kunna så mycke...alltså allt alla kan de e ju hur mkt som helst

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- fjärrkontroller...mest för att bordet ja sitter vid e ett tv-bord
- räkningar...men inget för inget dom e betalda o fixt !
- internetdosa...oerhört interliggent uppfinning !

Tre saker jag gör just nu:

- kollar på tv...även fast ja mest kollar på skärmen
- andas...de bör man annars dör man ju
- lyssnar på musik...ett liv utan musik nej tack !

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

- hinna säga hejdå till alla...vill ju inte bara dö sådär hur som helst på en gång
- uppleva de som man borde gjort innan man dör...
- jag vill nog inte dö förresten...

Tre saker jag kan göra:
- jobba o de på toknivå !
- tvätta...ge mej mer vuxenpoäng
- ta mitt ansvar på allvar

Tre saker jag inte kan:
- flyga flygplan...
- lägga mej i normal tid !
- laga mat...kan ju mest 5-minuters mat !

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- tophat ni vet gb-reklamen...ni borde ju i alla fall hört den !
- gyllene tider...kung av sand !
- på andra människor !

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- komma ihåg saker bättre...
- bättre engelska
- teckenspråk

Tre favoriträtter:
- tekakor o medelhavsare...
- fantasi cooking mat
- sånt me potatismos krydda

Kommentarer:
#1: Dewdrop

haha har du gått från grillkrydda till potatismoskrydda nu? du vet väl att på CityGross finns kryddor i STORpack! alltså typ i halvkilo eller helkilo burkar.. det du! =P

2007-05-01 @ 22:15:34
#2: mie

nemen jag blir imponerad :) de va mer än va ja visste men när min potatismoskrydda e slut då tänker ja åka till citygross minsann !

2007-05-01 @ 22:39:43
#3: Doslifee

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2007-12-21 @ 07:27:22

Greetings. This site is so full of information

2010-02-23 @ 10:42:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: