Mie

2007-05-16
23:19:03

på stan
jag på shopping...me en inköpningslista mest för att de skulle bli rätt...

objekt nummer 1: mascara...ja o smink grejer...o jissus ja e ju verkligen inte bra på o hitta rätt grejer i den djungeln men ja får en beskrivning av louise de skickas mms mest för att de ska bli rätt...trots detta vägledande väljer ja fel...men de skulle funka i alla fall :)

objekt nummer 2: en uppgift som mest säger att ja e gammal nog stolt går ja in i den gröna affären ! ja får fria händer...frågan e om de va ett smart val de märker ja väl i natt de...lite väl starkt kanske de blev...ja blir nervös av situationen men ja litar på att min lilla vän klarar de där bättre än ja skulle gjort !

objekt nummer 3: konsum...alla pensinärers palats...ja glider mest fram o tillbaka plockar en passionsfrukt där o en juice där...ja ställer mej i en kö...yes pensionärerna e i kön fast de e framåt kvällseftermiddan...ja ska inte påstå att pensinärer in ha nått o göra på förmiddan...men ja chansar på de i alla fall...men så får ja nästa skylla mej själv som väljer just deras affär...konsum i vissa lägen maxi i alla !

de blir nästan rätt...så ja får hoppas att den lilla vännen ha en ubernajs kväll ! o sms som att "jag mår dåligt...kan du hämta mej" när klockan bara e 20...de gör mej nervös...

Kommentarer:
#1: Dewdrops

handlar du åt någon annan? jag förstod nog inte riktigt det där inlägget.. hehe! =P

2007-05-17 @ 18:32:58
#2: mie

yes åt nån annan va de :)

2007-05-19 @ 01:30:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: