Mie

2007-05-07
19:54:28

som en söndag - med jobb o kalas
igår va de söndag...men söndag betecknas ju verkligen inte som vilodag...nej nej bara i blomsteraffären kring hörnet...de va jobb som gällde...6-15 ja o therese öppnade de va ju inte igår de...men vi teamworkar som tusan o förstå att de blev snyggt...vi kokte ägg som fick toppbetyg...o allt såg allmänt trevligt ut ! ja kör till willys hemma o ja måste säg de att ja gillar de från topp till tå ! bella kommer...marie kommer...emma kommer...bella går...bella kommer...marie går...yepp dagen va knepig i schemat men då e de ju som de ska för de e ju lite ala fantasi de där me schema trassel !

o så en sak ja e skeptiskt mot att kunderna kan mitt namn...

stammis-kunden skämtar me emma...

kunden till emma: - ja för du vet jag brukar skämta me marie !

va va o åter va ?! ni ska inte kunna mitt namn ja e en privatperson egentligen utan namnskylt...men okej de e värre att frukostbuffe mannen kan mitt namn...de känns hårt in i själen...

päronen ankommer o ska hämta sin dotter...vi ska åka till en nybliven 5-åring...de e kalasdax igen o igen...sommaren e en riktigt göra barn-period...för tusan ja tycker de e massa som fyller år på våren !

Kommentar:
#1: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

2007-05-07 @ 20:03:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: