Mie

2007-05-29
23:31:13

tisdag o allt i allo mellan 4.45-16 !
min morron började me snooze ! något korkat egentligen...o va tusan hade ja gjort me armen mitt på natten...men de rättade till säg de me...jag e allmänt seg...men de tillhör min natur ! vi har tokmycke o göra från öron ner till fötter...o ja känner att sova de skulle ja kunna göra stående medans gurkan ska skäras...crazy tårtsbeställning på feldag...gör att jag mixtrar kring me bild hit o dit på datorn o så en dekoration på en tårta ! men oj va ja varit massa tårtmakare på senaste i mitt liv...

dagen flyter på me en övertid...ibland kan man bli trött...att vi ha fått mer o göra en massa mer...e ju helt klart...men kära vänner utbränd...nej ! visst e de mycke just nu i min hjärna men hjärnan ska bara bli lite skärpt...

johanna o ja ha friskis o svettis som mål för eftermiddan...de e ett vanligt medelpass som leds av en man...mycke lustigt...hade kass musiksmak...men när man hoppar fram o tillbaka o överallt så vill ja tycka de e kul...en obligatorisk maxi-runda efter träningen...ja sticker hem o gör mej något fräsch...ringer de där förbannade bredbandsbolaget som skickar räkning till mej oskyldiga människa som betalar räkningar vi autogiro men får ändå en påminnelse...ooo hemska tanke påminnelse ska inte finnas i min värld...därför ringer ja o sitter i kö ni 25 minuter...ja trodde de...de va inte ja som va knäpp de va dom som missat...så påminnelsen va inte berättigad !

efter ett långt kösamtal...cykling hem till louise...kollar inte den supersnygga balklänningen...cyklar iväg på våra bikes...en hälsning på olli...en hälsning på sub...en stekning...ett besök på maxi ! efter en cykelrunda...stannar vi o therese kommer :) hon får sin dansskiva o vi snackar en truddelutt...allmänt trevligt...

får hopppas att de löser sej på ett bättre sätt imon...för o fotta dom ccola girlsen me väst o hatt de vill ja ju inte missa...

Kommentar:

Great site! Lots of useful information!

2009-11-05 @ 10:34:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: