Mie

2007-05-09
20:50:12

today som onsdag
verkligen verkligen toktrötthet ! vaknar vill mest sova kvar...tänk om man kunde gjort så skitit i allt ! men nej de vill jag inte...men ja erkänner att de skulle vatt gött...dagen som ja förväntade mej som ett kaos i helvetet...blev faktiskt oerhört stabiliserad o de va allmänt kontroll över läget...alltså långt över mina förväntningar...men vad e en dag utan överjobb ?! inte en dag på fantasi i alla fall ! men nu e i alla fall skylten skriver av mina egna vassa händer...den va o e fortfarande toklång ! men såklart vill vi utmana de hela o fixa detta kvinnor emellan...kunden får nästan en skylt i huvudet men lägg märke till att de bara va nästan...hon undrar om hon kunde fått en frukost om vi träffat henne i huvudet...ja förklara att hon fått ett helt kort me frukost...men som tur nuddar vi inte ens tantan...o skylten e på plats...fattas nått men de ska redigeras upp !

glider hem o allmänt startar en film för att sova lite...efter nårra minuter e ja slocknad...men inte för så länge telefonen ringer...ja somnar...telefonen ringer...ja somnar...telefonen ringer...okej ja ger upp ändå dax o gå o kolla till på jobbet mest för att ja lovat ! sen en promenix till mitt lokala maxi...nu e kylen fylld me vätska...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: