Mie

2007-11-26
22:58:49

allmän rapport ang. trappfest 1 december
som säkerligen ingen missat någonting om...jag har blivit värsta festfixaren på senaste tiden...så nu en vecka efter louise avskedsfest så e de dax för ännu en större tillställning...trappfesten...1 år efterinflytt precis på dagen faktiskt!

numera har vi bord o stolar...de tackar vi abk för...men snälla vänner va rädda om detta...de kommer kosta min sovmorron...för klockan 10 e de fastighetskötaren som ringer på för en underskrift ! o ja blir så kallat ansvarig !

jag tror detta kan bli riktigt spexat o hoppas på bra grannsämja ! men nu e de planering som ska göras...frågan e om vi ska köra på tändstickans pastasallads förslag elle om vi dissar maten dirre o bara kör på flåt o snacks...de e helt enkelt nått ja får ta upp me lägenhetskommeten på första våningen...

o ett år på kapellgatan har gått fort...verkligen...men de ha vatt ett bra år...jag har haft inneboende till o från...tandborstarna finns kvar i stället mina vänner...ni e alltid välkomna o min dörr står alltid öppen...fiskar har avlidit o begravs de e väl ingen som glömmer bort sveas begravning o uppgrävning ! de ha vatt spex i huset...2 trappfester har hunnits me...o dom ha vatt uber ! jag ser fram emot lördag...men imon e de julklappskväll me mina fantasivänner ! längta bort tiden får vi inte göra...de går fort vare sej man vill elle inte !

imon jobb 13-19...ja tänker utnyttja denna kväll till max fast ögonen håller på o trilla ihop...de kommer göras spex imon o ja får inte va me från beginning...hmm men klockan sju e de ja som trillar hem :)



VÄLKOMNA VÄNNERNA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: