Mie

2007-11-09
20:38:26

då va 14 timmars jobb klart !
o om de känns bra ! 4.45-18.35...gött kött...efter att ha haft en provjobbare på jobb så känns de ändå gött att dagen e slut...jag e lite less på allt vad prao o provjobbare heter...P:en gör ju att man måste visa o visa o förklara...o ja känner mej minst osocial klockan 4.45...framför allt när man försöker starta en konversation men inte riktigt lyckas...men men vi måste ju ha ny personal för som bossen sa; jag tycker synd om er...men snart så kommer ni få me personal ! men tack tack så jätte mycke...nu e de sista man vill o somna för gör man de så e man ju där igen...vaknar o fastnar tro de elle ej bara 12 timmars jobb en lörda som imon...på sönda glider man i en 9 timmarsjobb dag...8+8+13+9+14+12+9=72 timmar på söndag e de ja som jobbat mina timmar för denna veckan !

ikväll e de allmän chill framför idol...o så ska ja firra en o annan förberedelse till min usa polare ! o cilla förresten kommentarerna e klockrena o ja mest garvar hela tiden !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: