Mie

2007-11-21
23:50:34

extreme home makeover
jag har gjort det hela o det andra hela...almenckan e ifylld o mitt hem luktar rengöringsmedel...ja e imponerad ! gött kött me städat...jag gillar de...okej de ligger sopor utanför dörren...inte så lite men ja ska ta tag i de om nårra minuter elle så blir de morrondagens projekt...men imon e de en stress fullt upp dag...

5.22 ringer klockan snooze...
5.31 stiger upp !!! (klockan ställs 5 minuter tidigare än vanligt...emma vill att ja ska va ritkigt i tid)
5.55 e de ja som e instämplad på fantasi !
6.00 anländer vår prao...pojksnöret !
8.00 anländer vår andra prao...flicksnöret !
10.00 ska frullen va stängd elle i alla fall påbörjad...
12.00 pojksnöret avgår ! praktikant nr 3 anländer...
13.00 ankommer louise o emma avgår
14.00 flicksnöret avgår !
15.00 e de jag som stämplar ut...förhoppningsvis e listan klar o tacopajer uttagna ur ugnen...
15.00 hämta nyckel o där börjar pyntning av lokalen !
18.30 e de vi som befinner oss på fantasi o pyntar inför skyltsöndagen...
20.00 e de förhoppningsvis jag som e i hemmet elle på nått spexat ställe !

summa av kardemumma de e fullt ös men förhoppningsvis inte medvetslöst...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: