Mie

2007-11-11
23:34:46

festen va kalas !
de va fest igår...o ja ha inget o klaga på...jag gillar folket jag gillar festen...samtidigt ha ja lite svårt o förstå dom röde o dom vide...massa danskt spexande...pölse o barnmat...o louise jag lovar dej ollis kattmat slår barnens broccoli burk ! fy tusan de va plågan själv...ska mina barn äta ur burk ska de tusan aldrig bli nån form av broccoliröra...de e ju som att förstöra smaklökarna redan från start ! julklapparna gjorde succè...

vi åkte taxi o hamnade i city...men eftersom ja o louise många gånger tänker mycke vuxet gick vi till subway hälsade på PP o köpte en macka...drog oss vidare bort mot kapellgatan...ojoj nu missade ja visst o skriva en viktig detalj...om de nu fanns nårra isfläckar i skåne mer än den utanför banken här...så lyckades i alla fall louise ramla mitt i en isfläck...knäet fick ett blåmärke...o de va allmänt gnäll...men de va ju synd om de klantiga flickebarnet !


mer bilder finns självklart på bilddagboken !

tack för igår damer...herrar o danskar :)

Kommentar:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-05-15 @ 11:04:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: