Mie

2007-11-17
11:22:39

lördag !
gårdagen va de jobb...många hungriga människor o en hel del o göra...o ja lyckas förstöra skrivaren som skriver ut tårtbilder...lyckat verkligen ! detta va nog de sista andetaget för den skrivaren...men men de kanske e dax o införskaffa lite ny modern utrustning på företaget...o louise e hemma efter en lång väldigt lång tågresa från stockholm...gött så vet man va man har barnet :P o så e man precis på väg från jobbet så att de skulle åkas hem...hem till karlshamn ! men just då ringer kollegan o säger att hon e sjuk...o hmm...kan någon annan ?! svar nej ! e mina planer verkligen så viktiga elle kan ja jobba...hmm egentligen kanske inte så viktiga eller kanske egentligen...men i vanlig ordning kan ja ju jobba i slutänden...men nej ja får inte ja ska inte ! okej foten e dax o sätta ner...de e bara  o tacka louise för ja e ju ganska klen i sånna punkter själv !

louise du e en av dom bästa o ja kommer sakna dej hur mycke som helst ! du kommer få de kalas i staden som e mycke större än stockholm...lite vilsenhet o förvirring tillhör ;P

jag åker hem efter mycke om o men me inte riktigt samvetet på rätt sida ! men de löste sej...så efter en tågresa me en militär som skänkte klocka o fisk till mej så va man i karlshamn för bli hämtad av spirre o kasson...färden styrde mot karlskrona o där va trafikstopp o grejer vi kallar de olycka men antagligen inget allvarligt något som va mer allvarligt o spexat var att bilen/minibussens förare sprang ut o fixade till nått i baksätet...hmm vi blev misstänksamma o fottade lite :P de va dax för bio o som givet somnade ju ja...20 år gammal o somnar på bio...ja e ganska osocial i filmsammanhang ! vi åker en svängis till max...åker hem o förlåt kasson o spirre för min osocialitet...

nu e de ja o kasson som tar en svängis i city...jag lovar ja ska va mer social :)

Kommentarer:
#1: louise

du är också en av de bästa som finna på denna jord, och att inte chilla varje sönda kommer att vara mysko, men du kommer ju att vara min vän när jag kommer hem hjärtat! då ä de du o ja som fortsätter våra galenskaper ihop;) de kommer gå fortare än va vi båda tror. men jag älskar dig verkligen marie, du är en kanonkompis!

2007-11-17 @ 17:34:41
#2: Cilla

Hå hå jaja. hur kan man somna på bio? Betala för att sova lixom. :-/ Haha!

2007-11-17 @ 22:47:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: