Mie

2007-11-06
22:18:07

måndag o sen va de tisdag !
de går fort alldeles för fort egentligen ! för imon e de redan onsdag o jag har min heldag 6-19...men jag känner att jag inte ser fram emot de så mycke...ja e inte trött på jobbet i helt svar nej ! men de e sånt här som gör en lite degad ! ibland blir ja taggad för heldagar...imorron e de i alla fall ja o louise som öppnar som hela denna veckan...de handlar ju i själva verket om att ställa upp...inte för att man får nånting tillbaka...men man gör de i alla fall de e nåt som gör så att de bara blir så ! nu får tiden gärna stanna av lite...så saker som ska göras hinns me...o snart e de louise som åker till usa...ja säger bara shit pomm fritt men fantasistyrkan o hela allt kommer inte va som innan...men ja o emma ska jobba på i alla fall...en sak som e säker att vi kommer sakna dej mer än mycke ! men de ska bli fest o de ska bli fix...

tusingen va slöa vi ha vatt på träning...en hel bangad träning i måndas o ida den slöaste på länge...men egentligen e de inte så konstigt me när man e uppe tidigare än tidningen kommer !

Kommentar:

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-02-05 @ 12:24:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: