Mie

2007-11-15
22:23:15

o så va man tillbaka på jobbet igen...
ingen vila ingen ro efter endags semestern ! svar nej...de börjar 4.45...tusingen tröttare än någonsin går ja som en den sombi man e till jobbet...jag måste skryta lite men mina ägg blev snyggare än någonsin...vi blir bara bättre o bättre på de där me ägg...dagen rullar på som aldirg förr...o klockan 13.oo e de ja som sitter i en klippstol o får folie in huvvet...jag blir klippt o färgad o ja e inte negativ...emma kommer o vi har som vanligt mycke i görningarna...massa fixtrix o träning...de e mycke i planering o grejer i nuläget...sen dax för personalmöte ala nytt schema där 4 av 7 deltog...ibland känns de inte helt komplett man va tusan ska man göra...de e lite hål men men får hoppas de löser sig...en sak som e säker e att ja inte e ledig en hel helg på hela detta året...o de uppskattas verkligen besök på julafton mellan 7-13...jul o nyår de e mina dagar de !

kvällningen allmän grannsämja ! ja...grannen o kosan va o plingade dörr träffade nårra nya ansikten...så nu hoppas vi på fest på alla våningar...ja gillar grannarna :) i alla fall dom flesta !

Kommentarer:
#1: Pernilla

Tror att vi kan så det ska bli skojsigt :)

2007-11-15 @ 23:03:05
#2: louise

speciellt tändis;)

2007-11-16 @ 19:40:52
#3: Autoblue

Hello, any body here???

2010-09-20 @ 10:21:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: