Mie

2007-10-09
20:32:57

där stod polisen o lurpassade...sen kom tändstickan !
efter jobbet va de ja som ville ha en grön miljö...jag tog allt vad flarror heter till ett lokalt maxi...o va e de ja ser på vägen om inte farbror blå stå där o lurpassa i svängen...haffar en cyklist utan lyse...jäklans otur där ! skulle inte förvånat mej om jag skulle vatt ute o cyklat just då ja som aldrig cyklar i annat fall...men när blicken va släppt från polisen traskade jag vidare emot maxi...o vem möter man då i ingången till returstationen om inte tändstickan me flarror i händerna...där e de kö...o de planeras en årlig trappfest sådär mitt i maxis returstation...yeye ja glider vidare me min scanningsdosa i högsta hugg ! när ja sen ska vandra hem står fortfarande fom där poliserna kvar o stannar en bil precis när ja går förbi...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: