Mie

2007-10-04
20:25:26

ett kärt besök !
mina kids kom på besök idag...jag som saknat dom så mycke...päronen va oxå me o ja erkänner ja ha saknat er oxå ! så skönt de e man ha inte träffat dom små liven på en månad...men den ena rusar in o ska spela playstation den andra vill ha dricka o den tredje mest spexar runt ! självklart ha faster mie fixat kanelbullar dagen till ära ! de e glass o kanelbullar :) sen e de dax o mata ankorna...nått som känns mupp o göra me sig själv men så fort man ha kidsen i sin närhet kan man göra sånt...vi tågar inom fantasi o hämtar ankbröd ! o glider ner mot tivoliparken o alla galna ankor...för galna va va dom va lillgrabben ställde sig jämte vagnen o käkade på en bulle istället han va lite skakig av alla ankisar...robbe blev biten o ja blev allmänt rädd när 2 ankor hade brottningsmatch över mina fötter ! de e nästan så man hade behövt skyddskläder de va läskigt värre !

bella min lilla stjärna hänger på nere i tvättstugan...

- alltså mie du ja tro de va spöken där...
- va ?!
- nej ja tror inte de för de finns ju inga spöken men de lät som spöken där borta !

hon e söt som få...o eddie superbus ja behöver ju inte ens muta dej längre ja får bära o göra va ja vill...o robbe du kommer ju alltid va lite speciell så som du hängde me överallt o ingenstans när du va mini kotte...

image930
~mitt hjärta klappar för mina små kidz~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: