Mie

2007-10-29
22:13:04

från 4.45-13.00 till 4.45-19.26
vaknade...åååå nejjjj ! tusingen va trött man kan va egentligen...seg som ja e så stämplar ja in 5.52 istället för 4.45 sen ankomst där inta bra i protokollet...o så kommer man ut till stället man ska jobba på kommande timmar ser ut som ett helvete på golvet...kom o hjälp mej o dö vill inte va kvar...kassan börjar krångla de första den gör...tack men nej tack till jobb idag...jobbgnista på noll...men så kommer emma o de kommer inga praoelever o lyckan lyser ! dagen blir bättre...men så ringer våra vän louise o berättar om sitt förvärrade allmäntillstånd...flickebarnet har blivit en sjukling ! o ingen verkligen ingen kan jobba...egentligen ville ju så klart ja inte heller jobba en hel dag...men men...sjuklingen ska o kan ju inte jobba...emma pluggar o hmm jo men visst ja tar de...de e ju inte mer me den saken ! men självklart blir ja taggad som vanligt fast ja påstås inte vara redig i huvudet ! de går fin fint...o ja svabbar golvet extremt noga ! yeye de e ju ja som kommer va där imon o öppna igen...men imon då e de ja som slutar 13 o de e inget o ändra på ! för imon kan ja verkligen inte...men på nått sätt brister samvetet i alla fall ! men nej ja kan inte ! ja ska ju träffa alla mina favvisar imon allt från 88-06...om kidsen vill så blir de en självklar start på leklandet...jag ser fram emot de !

Kommentarer:
#1: Johanna (Fantasi)

Va i tusingen! Här kommer man hem från en ensam stängning på Fantasi och vad får man läsa... att golvet inte var rent senast gången jag stängt... För att ursäkta mig vill jag säga förlåt, för att försvara mig vill jag säga att jag svabbade det, men att moppen kanske inte var den renaste.... hm....i alla fall.... imorgon kommer du att komma till ett rent fantasi där golvet skiner som tusan och annars blir jag tokig. har nämnligen sopat det två gånger, på vissa stället t.o.m. tre gånger i brist på kunder som inte ville komma. Jaja.... Hoppas du haft kul med dina kids. Bye bye. :)

2007-10-30 @ 19:50:04
#2: mie

gött johanna men ja tro de va nått som läckt under natten...va typ som olja på hela golvet...

2007-10-30 @ 23:31:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: