Mie

2007-10-21
01:17:29

mitt i natten
efter en intensiv dag...sitter jag här nu när ja egentligen borde nana på min kudde men ja vill inte för då snurrar de !

de började me jobb o fortsatte me en impuls road-trip till nova i lund...me som vanligt lite problem o hitta stannar vi vid sibylla o jag får en vägbeskrivning som om de hjälper en förvirrad själ som mej mycke...jag glömmer ju va som sagts när ja komme rut till bilen...men tro de eller ej vi hittar i alla fall :) de blir lite shopping så nu mera e de ett par extra jeans i gadroben de e endast positivt för de va på tiden...

fest vankas till kvällen...faktiskt ovanligt taggad ! men som vanligt me brist på de mesta klarar ja de minsta...o ögonlocken blir tyngre o tyngre...de minsta går upp i hjärnan...ja vill faktiskt inte va så trött hela hela tiden...men jag vet de e mitt eget fel ingen tvingar mej o jobba som jag gör...när väl klockan blir slagen ska girlsen ut...men ja klenar o glider hem...men eftersom jag inte får gå hem själv blir ja intvingad i en taxi känner mej som ett seppo...men men de e bara o ta ! tack för omtanken i alla fall...får hoppas att ni får en uber kväll o va rädda om er ! o kasson o hela karlshamns gänget hoppas ni me har de uber ikväll...o grattis jonna :)

dax o sova klockan ringer trots allt 5.27...yes de e jobb till 15 ! jag e minus minus taggad för de hela...men e de min helg så de ! inga överkokta ägg på 1½ timme imon i alla fall...men slipper ja va fylletaxi så ska de nog ordna sig...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: