Mie

2007-10-24
22:23:26

på gymmet; konversation...
jag vandrar ner till ett friskvårdshus med träningskläder på o träningskort i högsta hugg...men först ett köp av ett lås mitt tredje i ordningen...jag e mästare på o glömma o slarva bort lås...men de e ju bra för dom på friskvårdshuset kan dom ju leva på mej på de sättet...de bjuder ja på !

kommer man in i gymmet...i planerna ligger o kolla på sjukhuset samtidigt som en prommis/springis håller igång...men dom planerna sprack ganska snabbt då jag inte ser en ända maskin med tv...men va tusan...de va ju de som va lite grejen o höll träningsglöden igång...okej men de va ju som ett bakslag...så ja trapserar upp på  den nya moderna maskinen utan tv ! o så kommer han coachen o dammar på mitt löpband...alltså ja menar snälla du de finns ett helt gym me maskiner du kan damma på...men visst fortsätt du om de ger dej nått ! han går ett varv...men återkommer ganska fort...han frågar om jag får ihop de hela...nemen intresse för om ja klarar av den nya tekniken...hmm jo elle ja vet inte riktigt...men inte för den där coachen kunde me maskinen bättre...han klickar sej fram..."hmm...hur mycke kan du väga ?!" alltså jag tror nog ja skulle klarat de hela själv men e du intresserad av min vikt så okej...jag säger att de löser sig nog o börjar helt enkelt...i hopp om att de ska va en vink till han att han kan gå o damma lite...han fattar...maskinen lever sitt eget liv o lutar uppåt o höjder o sänker farten...dessa nymodernigheter ! jag som trodde ja blivit av me coachen...svar nej ! han återkommer o frågar hur de går efter att ha dammat runt lite...ja förklarar att den lever sitt eget liv...men jag lär mig säkert o förstå denna maskin med tiden...visst visst ! o så kommer den obligatoriska frågan " men du va ha ja sett dej förut egentligen ?! " alltså e de  de du gått här o tryckt på så hade ja ju kunnat berätta för dej me en gång att du e kund på fantasi ! men för att han inte ska kännas sig allt för bortkommen förklarar jag att jag känner igen han oxå...men vikket smusslande för denna obligatoriska fråga...känns som ja e efterstirrad av denna coach resten av träningen men de e nog mer känsla än sanning...efter lite styrka e de springning igen...känns som man flyger fram när man hoppar av bandet...

jag flyger hem o skickar en logga till bossen...går o steker i en kvart...en svängis till maxi !

Kommentar:
#1: Ovegry

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 12:05:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: